قوانین و مقررات

مجموعه نهالستان گردو فردوس با هدف بالا بردن سواد علمی باغدارن و افزایش درآمد باغداران کشور و ترویج فرهنگ باغداری علمی مدرن و به روز دنیا با بیش از یک دهه تجربه تخصصی در زمینه شناخت درخت گردو فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه هم اکنون با نام نهالستان فردوس در شهرستان بروجن – روستا معموره فعال و مشغول ارایه خدمات اصلاح باغ، فروش نهاده های تخصصی درخت گردو و عرضه انواع نهال های گردو پیوندی با مجوز و لیبل رسمی می باشد.

در این مجموعه سعی شده محصولاتی ارائه شود که براساس اطلاعات روز دنیا، مقالات علمی دانشگاه های برتر ایران و جهان و بررسی های کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی، توصیه های فنی موسسه ثبت و گواهی بذر و نهال کشور و  دستورالعمل های مراقبتی سازمان حفظ نباتات کشور تولید شده باشند.

 

نهالستان فردوس برای ارایه خدمات بهتر، پایبند قوانین و مقرراتی است که به شرح آنها می پردازیم:

تکمیل اطلاعات شخصی – خریدار موظف است نام و نام خانوادگی خود را به طور کامل و صحیح وارد نماید.

 

احراز شماره تماس همراه – برای خرید از وبسایت نهالستان فردوس، شماره تلفن همراه خریدار توسط ارسال پیامک و دریافت کد تایید از طریق آن، احراز می شود.

 

آدرس دقیق پستی – مشتری و خریدار باید در زمان سفارش، آدرس کامل پستی خود را به همراه نام استان و شهر در فرم مربوطه تکمیل نماید. این امر باعث می شود تا بسته ارسالی سریعتر و بدون مشکل به دست خریدار برسد.

 

پرداخت وجه سفارش – پرداخت هزینه سفارش به روش های کارت به کارت و پرداخت آنلاین میسر است. تنها سفارشاتی تایید و وارد مرحله بسته بندی می شوند که فاکتور آنها تماما پرداخت شده باشد.

 

آماده سازی و ارسال کالا – نهالستان فردوس  موظف است در اولین فرصت کاری، نهایتا تا دو روز کاری بعد از ثبت و پرداخت هزینه سفارش، بسته خریدار را آماده و تحویل شرکت های حمل و نقل نماید.

 

برگشت کالا و استرداد وجه – در صورتیکه تا 7 روز پس از سفارش، محصول خریداری شده، به هر طریقی رضایت خریدار را تامین نکرد، نهالستان فردوس ضمانت می کند کالای مورد بحث را از خریدار پس گرفته و مبلغ آنرا با هماهنگی خریدار به شماره کارت ایشان واریز کند. این مهم منوط به بازگشت کالای فروخته شده به صورت سالم به مجموعه نهالستان فردوس می باشد. بازگشت وجه در گروه محصولات پیوندک و نهال به دلیل از بین رفتن بافت زنده گیاه تا 7 روز امکان پذیر نمی باشد.

 

پیگیری سفارشات – تمام مراحل سفارش، روال آماده سازی و ارسال بسته، از طریق پیامک به اطلاع خریدار می رسد. پیامک ارسال، حاوی کد رهگیری بسته ارسال شده است. خریدار با استفاده از کد رهگیری می تواند مراحل ارسال سفارش خود را از طریق شرکت ملی پست و سایر شرکت های حمل و نقل پیگیری کند.

 

مدت زمان رسیدن سفارش بدست مشتری – سفارشات آماده شده هر روز با توجه به روش انتخابی مشتری تحویل شرکت های حمل و نقل می شود. معمولا زمان تحویل سفارشات زمانی که با شرکت پست ارسال می شوند، بین 3 تا 7 روز کاری زمان می برد. اما بسته های ارسالی توسط چاپار یا تیپاکس طی 2 تا 4 روز کاری به دست مشتری می رسد. در صورت ارسال بسته از طریق پایانه های کشور زمان تحویل کالا به مراتب زودتر از بقیه روش ها خواهد بود.

در زمان خرید پیوندک به این نکته توجه داشته باشید که پیوندک های خریداری شده از طریق سایت از اواسط اسفند ماه و با توجه به شرایط محیطی منطقه باغ مادری تا اواسط فروردین ماه ارسال خواهند شد.

 

در صفحه تسویه حساب شما می‌توانید مبلغ سفارش خود را توسط یکی از روش‌های زیر پرداخت نمائید.

درگاه مستقیم بانک ملت – به پرداخت

با انتخاب این روش شما میتوانید مبلغ سفارش خود را بصورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی امن به پرداخت (بانک ملت) پرداخت نمائید. جهت استفاده از این روش رمزدوم پویای شما باید فعال باشد.

درصورتی که رمز دوم پویا برای شما فعال نیست از روش های دیگر پرداختی استفاده کنید یا جهت دریافت رمز پویا به شعبه بانک مربوطه مراجعه نمائید.

کارت به کارت

با انتخاب این گزینه در صفحه تسویه حساب و فشردن دکمه ثبت سفارش، شماره سفارش، مبلغ و شماره کارت برای شما پیامک خواهد شد.

شما باید پس از واریز، تصویر فیش واریزی خود را در لینک پیامک شده آپلود نمائید یا به شماره واتساپ 09103382346 ارسال کنید.

خرید چکی

با انتخاب گزینه خرید با چک شما می توانید خرید خود را از طریق پرداخت با چک صیادی بنفش تنها به نام خریدار و در وجه مدیر نهالستان انجام دهید.

این خدمت در حال حاضر تنها برای خرید نهال گردو پیوندی و شامل فاکتور های بالای 10 میلیون تومان می باشد. در صورتی که این گزینه را انتخاب کنید می بایست ابتدا چک ثبت شده را به دفتر نهالستان پست کرده و پس از آن اقلام برای شما ارسال می گردد. تا زمان بررسی صحت چک توسط کارشناسان ما خرید شما رزرو خواهد بود. در صورتی که هر گونه سوالی در مورد خرید چکی دارید با شماره مستقیم نهالستان 09103382346 مهندس ناصری، مدیر مجموعه در ارتباط باشید.